Friday 10 October 2008

Άσκηση 1

Ένας χώρος μπορεί να περιγραφεί με πολλαπλούς τρόπους ανάλογα με το πώς επιδρά στο παρατηρητή. Ορίζεται από τη σχέση του με τα γύρο, από τη χρήση του αλλά και τη μνήμη. Στόχος της πρώτης άσκησης είναι να δημιουργήσουμε μια ‘ανοικτή’ πλατφόρμα ανάλυσης και επεξεργασίας του χώρου, ένα πεδίο μελέτης για τη δημιουργία πρότασης. Επιλέξτε κάποια από τις προβλήτες του παραλιακού μετώπου της πόλης της Πάτρας και συλλέξτε στοιχεία για αυτή. Παρατηρήστε την προβλήτα σε διάφορες ώρες της μέρας. Με αφαιρετικό τρόπο διερευνήστε και αποδώστε το χαρακτήρα και τα χαρακτηριστικά που εσείς απομονώνετε της προβλήτας που επιλέξατε. Το υλικό αυτό θα ψηφιοποιηθεί για να παρουσιαστεί στο μάθημα.





Tutorials για 3ds max

http://www.cgtutorials.com/c1/Autodesk_3ds_max/popular/

http://www.tutorialized.com/tutorials/3DS-MAX/1

http://www.3dsmaxtutorials.net/

http://designreform.net/category/autodesk-3ds-max/

No comments: